Кредит без дзвінків

В Україні у багатьох компаніях можна швидко та зручно взяти кредит без дзвінків операторів та додаткових перевірок. Який сервіс може це дозволити? Мікрофінансові організації, які пропонують позику на короткий термін під відсоток. Але цей відсоток вищий, ніж у банків саме тому, що це “позики на декілька днів” – швидкий кредит онлайн на карту без дзвінків, який можна отримати цілодобово та навіть із поганим кредитним рейтингом.

Чи можна взяти швидкий кредит онлайн без дзвінків цілодобово?

Онлайн кредит без дзвінків та перевірок можна отримати у Pango. Ти проходиш коротку ідентифікацію за допомогою сервісу BankID і тобі не потрібно робити додаткові рухи, щоб підтвердити свою особистість.
Раніше практично всі компанії запитували фото з паспортом та безліч перевірок. Тепер же можна отримати позику онлайн 24/7.

Цілодобові кредити зазвичай доступні для повторних клієнтів. Все-таки, якщо ти береш позику в компанії вперше, то ти проходиш трохи більше перевірок, тому краще подавати заявку в робочий час (у нас це з 9:00 до 20:00 щодня). Тоді за потреби тобі може зателефонувати оператор і уточнити деякі деталі або додатково до BankID ми можемо попросити надіслати фото з паспортом в руках — це дозволяє нам переконатися, що ти повнолітній громадянин України та використовуєш саме свій паспорт для оформлення кредиту.
Але, як правило, якщо ти "позитивний" клієнт і твоя історія кредитів має високий рейтинг — тобі не дзвонитимуть навіть при першій позиці.

Які причини відмови можуть бути?

  1. тривалі прострочення в інших компаніях;
  2. проблеми під час обробки заявки;
  3. вік до 18 років або понад 65 років;
  4. вказування недостовірних даних;
  5. проблеми з банківською карткою.

Хоча МФО і пропонують позики для всіх, але злісних неплатників завжди видно по УБКІ (Українське бюро кредитних історій), тому у позиці можуть відмовити.

Навіщо оператори МФО дзвонять під час оформлення кредиту?

Кредит без дзвінків до МФО поки що не на 100% реальний. У компаніях є своя власна внутрішня система аналізу клієнтів – в ній дуже багато параметрів і вона будується на основі даних клієнтів.

Таким чином, коли ти подаєш заявку, то потрапляєш в цю систему, що складається з багатьох варіантів, і наприкінці тобі надається певний рівень довіри. Ця перевірка йде завжди — навіть якщо ти новий клієнт і твої дані потрапляють в систему вперше, на підставі досвіду роботи з клієнтами є безліч гіпотез до якої з категорій ти належиш. І вони майже завжди точні.

Так от, якщо у тебе низький рейтинг після перевірки – тобі може зателефонувати співробітник компанії, щоб поставити додаткові питання. У деяких компаніях така перевірка все ще обов'язкова на всіх заявках клієнтів.

Сервіс Pango намагається максимально спрощувати та автоматизувати процеси, щоб ти міг швидко отримати гроші на картку. Але все ж ми враховуємо свої ризики, і ти можеш отримати дзвінок від нашого оператора перед рішенням щодо кредиту.

Куди скаржитися на дзвінки від колекторів?

Якщо у тебе виникла ситуація, що ти не можеш оплатити позику – будь ласка, поспілкуйся з представником компанії, якій ти заборгував, це кращий варіант ніж не брати слухавку та йти у прострочення. У кожній компанії є відділ колекторів, але максимум, що ти можеш отримати за законом – це дзвінки та нагадування.

Колектори "з фільмів", які приходять і стукають у двері — це не відділи МФО, оскільки вони заборонені законом. Дуже довгі заборгованості продаються стороннім колекторським компаніям, але і вони не можуть тебе переслідувати або застосовувати силу. У випадку, якщо ти зіткнувся з некоректним ставленням колекторів від МФО або від сторонніх колекторських компаній (у випадку прострочення більш ніж на 3 місяці) – ти можеш звернутися на гарячу лінію НБУ.

Автор: Компанія “Pango”
23.06.2023
views
9821  переглядів
shares
9