Служба підтримки

(9:00 - 20:00)
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
УВІЙТИ
СПЛАТИТИ КРЕДИТ
  • Про нас
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів споживчих кредитів
    • Наші переваги
    • Документи
    • Споживачам
    • Перелік різновидів споживчих кредитів
  • Кредитування
    • Як отримати кредит
    • Як користуватись кредитом
    • Як погасити кредит
    • Як отримати кредит
    • Як користуватись кредитом
    • Як погасити кредит
  • Допомога
    • Поширені питання
    • Авторизація з BankID НБУ
    • Фотоідентифікація
    • Геолокація
    • Поширені питання
    • Авторизація з BankID НБУ
    • Фотоідентифікація
    • Геолокація
  • Акції
  • Підтримка

Служба підтримки

(9:00 - 20:00)

© 2021 - 2025 ТОВ "ФК "НЕЗАЛЕЖНІ ФІНАНСИ"

  1. Pango
  2. Часті запитання при отриманні кредитів ᐉ Pango

Популярні питання

    • Хто може оформити перший кредит у Pango?

      Послуги компанії доступні для громадян України віком від 18 років до 70 років.

    • Хочу взяти швидкий кредит. Що для цього потрібно?

      Для початку необхідно подати заявку: вибрати суму та термін на калькуляторі, додати та верифікувати карту українського банку в гривні для подальшого зарахування коштів та пройти ідентифікацію. Обробка запиту може тривати від 2 до 5 хвилин. Після цього потрібно буде підписати кредитний договір і почекати, поки гроші надійдуть на рахунок.

    • Що потрібно для оформлення позики?

      Тобі потрібно мати картку українського банку (обов'язково гривнева картка) для можливості пройти ідентифікацію та номер телефону одного з українських мобільних операторів. Також сервіс може запросити твій паспорт.

    • Чи потрібна довідка про доходи для оформлення позики?

      Ні. Наш сервіс не потребує довідки про доходи.

    • Як я дізнаюся, що заявку схвалили?

      Ми надішлемо тобі рішення в SMS та на пошту, використавши зазначені тобою контакти. У разі позитивної відповіді гроші надійдуть на картку одразу після підписання кредитного договору.

    • Скільки грошей я можу отримати на картку при оформленні першого кредиту?

      При першому зверненні можна отримати на картку до 12 000 гривень зі строком погашення до 360 днів. Мінімальна сума в Pango становить 500 гривень, максимальна – 25 000 гривень.

    • Навіщо Pango потрібно моє фото з паспортом?

      Додатково до BankID ми можемо попросити надіслати нам фото з паспортом в руках - це дозволяє нам переконатися, що ти повнолітній громадянин України та використовуєш саме свій паспорт для оформлення кредиту. Фотоідентифікація — це додатковий спосіб захисту від шахрайських дій.

      Детальніше про фотоідентифікацію читай за посиланням: Ідентифікація за допомогою фото

    • Що робити, якщо немає доступу до камери при проходженні ідентифікації з фото?

      На старті проходження ідентифікації у тебе на екрані телефону з'явиться віконце, в якому тобі необхідно натиснути "Дозволити", щоб сайт отримав доступ до камери твого телефону.

      Якщо випадково заборонив доступ до камери, то читай покрокову інструкцію за посиланням.

    • Як пройти фотоідентифікацію, якщо не працює камера?

      Фотоідентифікація на Pango доступна користувачам, у яких є мінімум одна камера на телефоні. На жаль, якщо на твоєму телефоні немає камери, то тобі необхідно змінити пристрій на той, в якому буде працювати або фронтальна, або основна камера.

      Що робити, якщо одна з камер не працює? Читай детальніше за посиланням.

    • Що таке електронна угода? Як її оформити?

      Електронний договір — це те саме, що й паперовий кредитний договір. Він має таку саму юридичну силу. Різниця тільки в тому, що електронну угоду можна укласти в онлайн-режимі, підписавши SMS-код.

      Кредитний договір Pango включає розділи з описом умов кредитування, процедури погашення боргу, прав та обов'язків сторін.

    • Якщо я передумав брати кредит, можна скасувати заявку?

      Скасувати заявку можна лише до підписання електронного договора.

    • Чи можна взяти кілька позик одночасно?

      Ні. У Pango новий кредит можна оформити лише після повного погашення попереднього. Одночасно користуватися кількома позиками не можна.

    • У мене погана кредитна історія? Мою заявку буде відхилено?

      Pango впровадив індивідуальний підхід до клієнтів, тому погана кредитна історія не означає, що тобі автоматично відмовлять. Якщо ти хочеш погасити старі борги або покращити кредитну історію, можеш сміливо подавати заявку в нашу компанію.

    • Чому мені відмовили у кредиті?

      Найбільш поширеними причинами відмови вважаються проблеми під час обробки заявки, вказування недостовірних даних, проблеми з банківською карткою та наявність великої кількості прострочень по кредитах в інших компаніях.

    • На які цілі можна взяти гроші до Pango?

      У Pango можна оформити кредит на будь-які потреби. Причина звернення не впливає на результат розгляду заявки.

    • Чи можна взяти кредит у Pango, якщо у мене вже є кредит в іншій компанії?

      Можна, але за умови, якщо борг не критичний.

    • Як оформити повторний кредит?

      Одразу після успішного погашення першої мікропозики можна подати заявку на новий кредит. Для цього потрібно увійти до особистого кабінету, підтвердити дані, вибрати картку або додати нову. Повторно реєструватись та проходити ідентифікацію не потрібно.

    • Мою заявку відхилили. Через який час я можу знову звернутися до Pango?

      Терміни відмови визначаються індивідуально та вказуються в особистому кабінеті. Також у разі дозволу для подачі заявки тобі прийде SMS-повідомлення.

    • Як довго мені доведеться чекати на відповідь за кредитом?

      Процедура оформлення першого кредиту в Pango займає до 10 хвилин. Повторні позики можна буде отримати ще швидше – протягом 5 хвилин.

    • Наскільки законний електронний договір? Чи обов'язково виконувати його вимоги?

      Вимоги електронного договору потрібно виконувати обов'язково, оскільки він має таку ж юридичну силу, як і звичний для багатьох паперовий договір з мокрою печаткою. Детальнішу інформацію про це можна знайти на сайті НБУ за посиланням.

    • Навіщо надавати доступ до геолокації при реєстрації? Та що робити, якщо я випадково її заборонив?

      Геолокація при оформленні позики – це обов'язковий етап, який надає можливість прискорити процедуру отримання кредиту.

      Що робити, якщо випадково заборонив доступ до геолокації – читай тут.

    • Як можна погасити кредит?

      Повернути гроші можна одним із наступних способів:

      1. Банківською карткою через особистий кабінет ;

      2. Онлайн-платежем без авторизації на сайті ;

      3. Готівкою через термінал ПриватБанку або через сервіс Приват24 ;

      4. За допомогою терміналів EasyPay або через сайт EasyPay ;

      Всі способи погашення доступні за посиланням:

      Детальніше про сплату

    • Для погашення потрібно використовувати лише ту картку, на яку було оформлено кредит?

      Ні, зробити оплату можна за допомогою будь-якої банківської картки, приєднавши її в особистому кабінеті або скориставшись сторінкою оплати без авторизації.

      Сплатити зараз

       

    • Чи можна погасити кредит достроково?

      Так, ти можеш сплатити позику Pango раніше визначеного терміну, заощадивши на відсотках. Додаткова комісія за дострокового погашення не стягується. Також у Pango є часткове та повне погашення.

      Перед оплатою зверни увагу, що мінімальна сума платежу через особистий кабінет становить 10 грн. Подібне обмеження встановлено платіжним сервісом.

    • Чи є встановлені терміни погашення позики?

      Дата, до якої потрібно повернути гроші, вказується в особистому кабінеті та кредитному договорі.

    • Що буде, якщо я не зможу погасити кредит до кінця терміну?

      Зазвичай ми йдемо назустріч клієнтам та намагаємося з'ясувати причину несплати самостійно, а також допомогти розв'язати це питання. При відсутності реакції клієнта вже досить тривалий час, кредитне зобов'язання передається колекторам.

    • Чи можна отримати відстрочку по кредиту у разі форс-мажору?

      Для уточнення порядку дій конкретно у твоєму випадку, звернись у форму зворотного зв'язку в розділі Підтримка або на пошту info@pango.com.ua. У повідомленні вкажи свої контактні дані, суть ситуації та можливі деталі, які допоможуть нам у розв’язуванні питання.

    • Чи можна продовжити термін кредиту?

      При подачі заявки ти вибираєш бажаний строк першого платежу від 3 до 30 днів, та кредитний договір оформлюється відразу на термін від 333 до 360 днів з графіком періодичного погашення кредиту частинами. Якщо ти не погасиш повністю кредит у вибраний тобою термін, то зможеш продовжувати користуватись позикою, погашаючи її маленькими частинами відповідно до свого графіка платежів. У будь-який момент ти можеш повністю погасити заборгованість.

    • Чи обов'язково створювати на сайті Pango особистий кабінет? Навіщо він потрібний?

      При оформленні першого кредиту клієнт проходить реєстрацію на сайті та створює особистий кабінет. Це обов'язкова процедура. Особистий кабінет — це ваша персональна сторінка, на якій зберігаються дані, а також інформація про кредит. З особистого кабінету можна подати заявку на нову позику або здійснити погашення.

    • Навіщо Pango запитує мій номер телефону та додатково e-mail?

      Номер телефону потрібний для авторизації на сайті та є твоїм логіном для входу в особистий кабінет. Ми використовуємо його для відправки одноразового пароля, який потрібно ввести для входу до особистого кабінету. Це також підтверджує, що у тебе є доступ до телефону, прив'язаного до облікового запису. Крім того, на мобільний телефон відправляється рішення за заявкою, повідомлення з нагадуваннями про закінчення терміну сплати, промокоди. Додатково ти можеш вказати свою електронну пошту, тоді ці дані та дублікат кредитного договору відправлятимуться на неї.

    • Не можу авторизуватися на сайті через системну помилку. Що робити?

      Онови сторінку в браузері та за можливості очисти кеш. Якщо це не допомагає, зачекай кілька хвилин і спробуй зайти на сайт. Співробітники нашої компанії постійно стежать за роботою сервісу та у разі виникнення проблем намагаються їх швидко усувати.

    • Довго немає рішення по кредиту. Що робити?

      Проблеми з мобільним зв'язком могли спричинити те, що SMS з відповіддю не дійшло до тебе. Перевір пошту та обов'язково переглянь папку Спам — буває, що наші листи потрапляють туди.

      Спробуй перезавантажити форму заявки. Якщо система пропонує підписати кредитний договір, значить позику тобі схвалили. Уточнити інформацію можна також зателефонувавши на гарячу лінію.

    • Куди буде відправлено рішення по кредиту: на телефон чи на пошту?

      Відповідь прийде і в SMS, і на електронну пошту, якщо вона підтверджена. Pango видає кредити без дзвінків та зайвих підтверджень. Після отримання рішення тобі потрібно буде підписати електронну угоду і почекати 1-2 хвилини, поки гроші надійдуть на картку.

    • Як я можу змінити свій номер у Pango?

      Щоб замінити свій номер телефону, тобі необхідно заповнити форму за цим посиланням -  https://pango.com.ua/change-phone.

    • Як подати скаргу/пропозицію в Pango?

      Скарги споживачів приймаються згідно “Порядку розгляду звернень” (детальніше за посиланням). Свої пропозиції ти можеш надсилати через форму зворотного зв'язку в розділі Контакти, зателефонувавши за телефоном  +380443370337 або написавши на пошту info@pango.com.ua з відповідною позначкою в темі листа.

    • Як повідомити про належність до захищеної категорії?

      Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання простроченої заборгованості у період дії воєнного стану в Україні» (надалі – Закон) повідомлення споживачів, їх близьких осіб, представників, спадкоємців, поручителів, майнових поручителів третіх осіб, взаємодія з якими передбачена договором про споживчий кредит та які надали згоду на таку взаємодію про належність особи до захищеної категорії та копії відповідних підтвердних документів про належність до захищеної категорії, перелік яких визначено в Законі, приймаються: 

      - на адресу місцезнаходження Товариства: Україна, 03038, місто Київ, вулиця Миколи Грінченка, будинок 4
      - на адресу електронної пошти Товариства: info@pango.com.ua
      - за номером телефону: +380443370337

    • Як я можу з вами зв'язатись?

      Поставити питання можна через форму зворотного зв'язку в розділі Контакти, за телефоном +380443370337 (служба підтримки працює щодня з 9:00 до 20:00) або написати на електронну пошту info@pango.com.ua.

    • Що таке промокод? Та як отримати знижку?

      Промокод — це спеціальний код, який надає клієнтові знижку на відсоткову ставку за кредитом.

      Pango регулярно розігрує промокоди в акціях та відправляє їх клієнтам в SMS, Telegram та електронних листах, крім того, знижку можна отримати за участь в наших опитуваннях. Тому підписуйся на нашого Телеграм-бота за посиланням та залишай електронну пошту в особистому кабінеті, щоб не пропустити вигідної пропозиції.

      Про те, як авторизувати пошту та отримати за це знижку, читай тут.

    • Я ввів промокод у поле, а система його не розпізнає. Що робити?

      Зверни увагу на термін закінчення дії промокоду та правильність його написання. Якщо промокод дійсний і введений правильно, звернись у форму зворотного зв'язку в розділі Контакти.

    • Акції Pango

      Панго постійно розігрує призи та знижки як для нових, так і для постійних клієнтів. Слідкуй за акціями на сайті за посиланням.

    • Як використати промокод?

      Щоб використати промокод потрібно зайти в особистий кабінет та натиснути на кнопку "У мене є промокод". Зверни увагу, що промокод необхідно вводити ДО подачі заявки на кредит.

    • Я знайшов помилку на сайті Pango, як про це повідомити?

      Якщо знайдеш помилку на вебсайті Pango, у застосунку чи в електроному листі від Панди, то направляй нам скриншот з нею на пошту info@pango.com.ua та отримуй за це знижку на наступний кредит! Дякуємо, що допомагаєш стати нам краще!

    • Які гарантії захищеності моїх даних?

      Pango використовує захищені сервери та канали зв'язку. Інформація, передана клієнтами, використовується лише за цільовим призначенням. Конфіденційність гарантуємо.

      Наша організація не отримує повних реквізитів банківських карток клієнтів і не зберігає їх у базах даних. У своїй роботі ми користуємось послугами лише сертифікованих платіжних систем: Visa, MasterCard, Liqpay, EasyPay, Fondy та інші.  Усі вони відповідають спеціальному міжнародному стандарту захисту даних PCI DSS.

      Коли позичальник додає картку в особистий кабінет і проходить верифікацію, він вказує номер, термін дії та тризначний код не на сайті Pango, а на сторінці платіжної системи. Ми отримуємо лише токен і маску карти – перші 6 та останні 4 цифри. Тому дані твоєї картки у безпеці, навіть якщо зловмисники зможуть заволодіти цими даними, по них неможливо провести платежі з рахунку картки.

      Це важливо! Нікому не повідомляй який телефон прив'язаний до твого особистого кабінету та не диктуй коди із SMS.

    • На яку картку можна отримати кредит?

      Гроші можуть бути перераховані на будь-яку картку Visa, MasterCard або Простір, видану українським банком. Важливо, щоб карта була емітована у гривні.

    • Що таке верифікація картки та для чого вона потрібна?

      Верифікація — це процедура, яка дозволяє нам переконатися, що ви оформлюєте кредит на свою банківську картку і маєте доступ до неї. Для її проходження потрібно ввести у запропоновані поля номер, термін дії та CVV-код картки. Після цього на твоєму рахунку буде заблоковано 1 гривню. Ти отримаєш сповіщення про це від свого банку.

      Після успішного проходження верифікації сума розблокується.

    • Чи можна оформити позику на карту іншої людини?

      Ні, отримати кредит можна лише на свою банківську картку. Якщо ти порушуєш умови та візьмеш кредит на чужий рахунок, то у разі невиплати заборгованості такий вчинок розцінюватиметься як шахрайський. Це може призвести до кримінальної відповідальності.

    • Чи можу я оформити мікропозику на картку близького родича?

      Ні. Відповідальність за власні боргові зобов'язання повинен нести саме ти. Оформити кредит у Pango можна лише на особисту банківську картку, за своїми документами та за власним номером телефону.

    Не знайшли відповідь на своє запитання?

    Служба підтримки

    Свідоцтво НБУ про реєстрацію фінансової установи ФК №В0000507 від 28.01.2022 | Ідентифікаційний код юридичної особи: 44620708 | Всі документи доступні за посиланням
    • Про Pango
    • Особливості кредитування
    • Як погасити кредит
    • Допомога

    Завантаж застосунок

    © 2021 - 2025 ТОВ "ФК "НЕЗАЛЕЖНІ ФІНАНСИ"

    Онлайн чат